Taggad? not so much.

Känner mig inte så värst taggad inför att jobba inatt.. Har ont i huvudet också, haft det hela dagen. Inge kul, men jag tror det beror på mina glasögon, brukar ju alltid ha linser annars, men eftersom jag ska jobba inatt så ville jag inte sätta i linserna imorse utan sätter i dom ikväll..

Har hållit tvättmaskinen varm hela dagen, suck.. Finns det nåt värre än att tvätta och vika kläder.. Jo det som är värre är att ta han om och sortera den rena tvätten, blää.. Brukar spara ihop till en 4 korgar innan jag sorterar upp det,hehe...


Nu tänkte jag snart gå in i sängen och lägga mej och läsa lite, kanske slumra lite också,.. Vi får se om jag lyckas med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0