Snart semester

Nu skulle min semester egentligen ha börjat... känner mig riktigt sliten just nu, men det kanske beror på att jag jobbat 12 dagar i sträck..

Nu har jag bara två nätter kvar...Söndag och måndag natt, sen har jag semester... Sa till dom idag att det är ingen mening med om dom frågar mig om jag kan jobba någon mer dag, för det går inte..
Börjar redan känna mig stressad inför bröllopet, vill ju att allt ska bli bra.

Och det är en del småfix kvar att göra iordning...

Måste rensa på tomten och städa undan en del leksaker och skit som ligger å skräpar.. Ska börja imorgon tänkte vi.. Idag vill jag bara ta det lugnt.. Lite senare kommer Felicias gudfar med sambo och äter middag..
Så nu tar jag nån timme på soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0