sliten

Usch ögonen går i kors,ont i skallen har jag också. Jag får på tok för lite3 sömn när jag jobbar kvälls skift. När jag jobbar dagskift så kan jag styra min sömn lite, är jag riktigt trött kan ja gå och lägga mej redan vid 20 tiden. För vi går ju upp vid 5 varje morron..

Men nu när jag jobbar kväll så slutar jag ju 23, kommer hem 23,30. Då duschar jag sen går och lägger mej så somnar väl runt tolv- halv ett... Och sen upp vid 5-6 då ungarna vaknar..'

Helt slut efter bara 3 dagar. Nu är det bara två kvar, eller på fredag slutar jag ju 19 så det ska bli skönt..

Har ju ett ganska krävande jobb.. Dvs rörligt. Man går hela tiden, sitter bara ner när jag har rast, så det är ganska intensivt. Man måste tänka mycket oxå.. Och sen denna värme oxå, har väl runt en 35 grader inne i fabriken.. Så inte konstigt om man blir trött..


Ska försöka sova en stund efter jag har lämnat ungarna på skola och dagis..


Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart mamma ♥

Aha, där ser man. Jag var beräknad den 4 augusti, men nu blev det ju den 23 juli istället. Två veckor tidigare än beräknat, men det gör ju inget för min del ;) Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-07-16 @ 06:57:32
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0