segt

Jisses va segt det är att jobba dag, har ju vant mej vid natt jobb nu...
Men men skönt att kunna slappa hemma på kvällen utan att behöva tänkta att "snart ska jag till jobbet"...
Men ont i skallen har jag och så slog jag i knät, precis rakt på knäskålen, satans va ont det gjorde... Benet typ vek sej, men sen gick det över efter 10 minuter...
Jag hatar alla dessa puckonerver man alltid slår i...

Vi hade lite möte idag, har vi alltid på måndagar runt klockan 15... Då snackade vi lite om semestrarna... Dom flesta går på semester nästa vecka, så vi som är kvar kommer få ett helvete... Suck... Dom har till och med planerat in helg jobb vecka 30... Och då måste jag påminna er om att vecka 31 och 32 stänger fabriken ner, så det sista vi ska göra innan alla har semester är att jobba över på helgen... Kul!!!


Nu kör vi ju tre skift på den maskinen jag jobbar på, dvs dygnet runt... Från och med nästa vecka så är det bara jag där på den maskinen... Så min chef kom och förberedde mej för lite övertid... Tack tack tack, precis vad man behöver... Pengarna ja, men fritiden då...

Suck suck dubbel suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0