pyttipanna och annan mat

Blev det för resten av familjen till middag idag.. Jag klarar verkligen inte av pyttipanna... Så för mig blev det fil och flingor och en macka.. hehe...

Fick nog lite för mycket pyttipanna när jag var liten tror jag, då gillade jag det men nu klarar jag inte ens av lukten, bläää...


Samma sak med falukorv, eller det är väl vårat eget fel... Åt för mycket sånt förut, stekt falukorv, korvstroganoff och korv i ugn... Nä det har blivit alldeles för mycket av det, så nu skriker jag rakt ut när nån i familjen föreslår falukorv till middag,haha...


Samma sak med makaroner... Okej i gratäng, men bara vanligt kokta makaroner går bort...
Därmed har vi ett problem då vi har två små barn hemma som tjatar om korv och makaroner,, suck...



Vad har ni för maträtter som ni har tyckt om, men som ni ratar nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0