överlevde

Jag överlevde gårdagen... Jag gillar verkligen inte att köra till Arlanda eller typ genom stan.. Sån mycket bilar som kör kors och tvärs och hit och dit..  Men fram till Arlanda kom vi, morsan körde ju före så jag höll mej bakom henne hela tiden..


Pauline var oxå med så jag hade lite sällskap i bilen påväg dit iallafall.. Och hon babblade i ett, var inte tyst många sekundrar. Hon frågade vilka som skulle komma, vad hette dom nu igen och bla bla bla..


Sen när dom väl kom ut genom dörrarna så blev hon en mussla, knäpptyst.. Sa inte ett ord,hihi.
Men sen i bilen när Mischa och Denise satt bakom henne så busade hon som sjutton med dom,hehe

Men  shit va slut jag var igår kväll, så jäkla trött.
Å nu e man uppe igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0