Massor att göra

Det blev inte så mycket vila igår på dagen efter jobbet... Började förbereda för maten, fixade lite på tomten...
Sen kom Erik och Carola och Carolas syster hit, vi käkade middag och satt och snackade till halv tio ungefär.. Då gick jag nästan och la mig på engång, var så himla trött..

Idag så gick vi upp ganska sent för att vara oss, klockan var straxt efter 7 tror jag..
Vi kollade lite på tv, sen käkade vi frukost och sen gick vi ut på tomten, började rycka tistlar... Vem fasen uppfann tistlarna, man kan ju bli galen... Annat ogräs gör mej ingenting, men ogräs man kan göra illa sej på borde förbjudas, utrotas helt enkelt...

Nu har jag tagit en liten paus, sen blir det till att röjja på altanen... Undrar bara vart man ska ställa allting.. jaja det löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0