kort men ond kväll

Kvällen på jobbet blev ganska kort... Fanns inga färdiga produkter att köra, så jag gjorde det jag kunde sen städade jag lite..

Men jag passade på att göra illa mej iallafall.. Jag halkade i en gallertrappa, eller vet inte om det var halka jag gjorde, fastnade nog med en skon i gallret så jag trampade rakt ut i luften, han suga tag i ett räcke så där hängde jag så jag ramlade lixom ner under räcken på nåt vis..

Det gjorde inte ont just då, men nu när jag sitter still så har jag ont i ryggen och i ena foten.. Foten e lite svullen oxå... Gör lixom ont rakt igenom foten, precis under (i hålfoten) och mitt uppepå... Så den är säkert av,hehe..
Nä men vi får se hur det känns imorrn, kanske bara har sträckt den på nåt vis, samma me ryggen..

Nu ska ja ta en dusch sen gå och sova, är skittrött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0