fyrhjulingen

Fasen va kul det var att köra fyrhjulingen... Övningskörde lite på våran lilla väg först för att få lite känsla för gas och broms... Sen åkte jag en liten sväng, riktigt kul...
Fast jag har ingen aning om hur fort jag körde för hastighetsmätaren hakade upp sig...
Men det fixade vi när vi kom hem...

Sen kom Martins syrra och min pappa hit på besök...
Vi fikade och snackade skit, sen käkade vi tillsammans... Vi grillade kött och så plockade jag upp dom första potatisarna för iår... Hade olja och kryddor på dom och så in i ugnen...
Skitgott, och en stor sallad till, så vi är fortfarande mätta trots att det var vid 14 tiden vi åt...

Martin va till Lidl idag oxå, där hade dom ju Mc tema, så nu har jag en egen hjälm och så köpte vi varsina mc byxor... Billigt å bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0