dusch och flugsmälla

Nu sitter jag här nyduschat, så jäkla skönt.. Vi har en sån där dusch kabin med massa olika funktioner, jetstrålar, regn, fotmassage platta mm mm... Skönt och avslappnande...


Nu ska jag bara leta efter flugsmällan så jag blir av med denna jobbiga jäkla fluga som irriterar mej här i soffan. Han har hållt på och surrat och klättrat på en varje dag, men jag gav han en sista chans igår.. men tror ni han lyssnade? Nepp...
Nu sitter han mitt på skärmen och tjyvläser min blogg också.. Och det gör mej riktigt förbannad, hehe.


Så först flugsmälla, sen försöka få upp äldsta dottern ur badkaret vilket brukar vara riktigt jobbigt... Hon älskar att bada..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0