dag 7

Idag är det sjunde dagen i rad som jag ska jobba. Börjar bli lite trött nu, men det är ingen idé att känna efter för jag har fem dagar kvar.
Men sen är det semester, tror aldrig att semestern varit så här efterlängtad.
Dels för att jag jobbat så mycket mot slutet, men sen också för att på semestern ska jag ju gifta mig,hihi.


Nu ska jag försöka hälla i mig mitt kaffe och sen bege mig mot jobbet.
Har fortfarande lite ont i foten, men det är bättre iallafall.


Började föresten måla mammas stuga igår, ska bli spännande och se vad hon säger när hon kommer hem. Har inte sagt att jag målat,hehe.
ungarna hjälpte till också, blev såååå fint att jag fick måla där dom målat också,tsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0