3 timmars sömn

Det är vad jag har fått idag, 3 timmars sömn alltså... Somnade väl runt 8 sen upp vid 11..
Ungarna höll på å härjade så det gick inte sova och sen så fick vi besök. Som fortfarande är kvar... Sitter och snackar en massa skit och bara slappar, men jag har skitont i skallen och mår nästan illa för att jag är så trött.. Men vet ni vad, jag ska inte gnälla för jag har SEMESTER tjohooo...


Idag blir det inte så mycket gjort här hemma. Martin och Mange är iväg till sopptippen en sväng, sen skulle dom handla lite korvbröd så ska vi käka lite korv me bvröd när dom kommer hem... Ungarna är ute och leker med Leah, dom har skitkul... Så skönt när dom alla kan leka tillsammans, visst det blir lite tjafs men så är det ju alltid..

3 tjejjer som leker, det kommer man ju ihåg själv från det man var liten, 3 tjejjer går inte ihop, en blir alltid utanför...

Nä nu ska jag vara lite social igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0