16/7 = 8 år

Idag firar vi.
Elelr ja, firar och firar, jag hinner ju åka hemifrån innan Martin kommer hem.
Men idag är det iallafall åtta år sedan vi blev tillsammans. Vi har hunnit med mycket på åtta år,hehe.
Vi har flyttat tre gånger, vi har två underbara döttrar, vi har förlovat oss. Och om två veckor gifter vi oss.
Synd att jag jobbar kväll men vi får väl fira en annan dag istället.

Och lite lägligt så kom ett paket hem idag med en tröjja som jag beställt till Martin, så den ligger på köksbordet med en liten lapp,hihi...

Vi brukar inte köpa presenter till varandra, men eftersom den kom hem idag så får den symbolisera 8 års dagen lite..
Vi köper inte presenter till varandra så ofta, utan vi lägger pengar på det vi vill ha gemensamt, som te3x fyrhjulingen vi köpte för nån vecka sen..

Kommentarer
Postat av: Beatrice, snart mamma ♥

Grattis på åtta-års-dagen!

Hur mycket för tidiga är dina barn då?

2009-07-16 @ 15:22:25
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det står jämnt i en röstning mellan en tjej och mig så det har blivit en ny omröstning mellan oss, och jag skulle vara jätte tacksam ifall du kunde rösta på mig. Alltså på "lovisa rosén" Glöm inte att skriva ditt namn när du röstar för annars blir rösten ogiltlig, och skriv gärna till mig när du har röstat så att jag kan tacka dig! Här är länken: http://blondinjennifer.blogg.se/2009/july/star-lika.html#comment :)

2009-07-16 @ 17:50:54
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0