Var ju tvungen...

... att gå upp tidigt iallafall för att ringa skolan eftersom Felicia är sjuk, å sen ringa dagis för att säga att Pauline kommer senare till dagis...
Så jag var upp vid 6 å ringde, sen gick ja å la mej igen å slappade lite... Kunde inte somna om...

Hade sktisvårt å somna igår kväll oxå... Blev äckligt illamående när ja låg på soffan vid åttatiden igår kväll.. Så jag gick in å la mej i sängen... Jättesvårt å somna, men ja somnade väl vid elva tiden och sen sov jag riktigt oroligt till klockan 6 då jag gick upp...

Känns bättre idag, vet inte vad det var för nåt...
Hoppa man kan vila lite på dan iallafall... Bara jag å Felicia hemma så det borde ju inte vara nåt problem...

Hehe,Pauline var lite lustig, hon ville ha nya fina kläder på sig nu när hon ska till dagis första dagen på länge... Så det blev strumpisar med ett kjol set (kjol + munkjacka) och en rosa tshirt... Sen när ja frågade om vi skulle borsta håret oxå så hon var fin i håret, då var det ett bestämt NEJ... Hahaha... Snacka om att mina barn brukar se ut som trasselbollar i håret... Dom hatar verkligen å borsta håret... Och jag fattar inte hur fort det blir trassligt igen när man borstat, tar typ bara 5 minuter...
Nä nu ska ja se till så Pauline får i sej sin frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0