Spark i arslet...

... det är vad jag behöver just nu... Har gått så himla bra med matomställning och inget godis i snart 3 veckor...
Men idag är det hemskt.. Är så jädra godissugen så det är inte sant... Letar igenom alla skåp som en galning, tur att vi inte har nåt hemma om man säger så...

Skulle egentligen iväg å handla sen när Martin kommit hem, men ja ringde å sa till honom att han får göra det...
Annars är det risk att jag länsar hela godis hyllan... Ska klara det här, jag ska, jag ska, jag ska....

Men shit va jobbigt det är...


Tror att det blir så oxå bara för att jag har varit hemma några dagar nu, då fösvinner alla rutiner... Man sitter/ligger i soffan å glor på tv... Måste verkligen ut på en långpromenad i helgen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0