Seg och lång dag

Eftersom man sov dåligt och gick upp ganska tidigt så har det här blivit en väldigt lång dag... Är trött och har fått tillbaka min kära huvudvärk... Suck...

Men imorrn blir det andra bullar, då ska jag faktiskt försöka ta mej ut på en långpromenad igen, kanske inte lika lång som förra gången (1,1mil) men iallafall längre än vanliga rundan...

Nu ska jag kika på körslaget, snacka om att man fastnat i alla dessa program, förut kollade man på idol, nu är det let´s danse å körslaget... Ujujuj...

Nä fasen va fuskigt... värsta snack förra veckan att Martin Stenmarck dök upp som gubben i lådan... Men nu då? Då börjar danny å den andra snubben sjunga mitt iallt...
Vad ska Aftonbladet nu skriva???

Nä nu ska ja fortsätta skriva...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att morgondagen blir trevlig!



Spana gärna in min blogg och lämna en gullig kommentar :)



Kram

2009-01-10 @ 21:38:23
URL: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

mysig blogg , kolla gärna inom min där bland annat en tävling är på gång :)



KRAM.

2009-01-11 @ 07:34:38
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0