Promenaden som inte blev av...

Jag och mamma skulle ta en kvällspromenad ner till ica efter maten idag...
Vi kom inte så långt... Typ till soptunnan, sen vända vi och tog bilen... Hehe...
Var så jäkla trött och så var det svinkallt... 12 minus visade termometern på... Hua...

Sen så tyckte vi att vi kunde ha en promenadfri dag idag eftersom vi var så duktiga igår...
Man kan ju alltis skylla latheten på det...
Men faktum e att vi gått minst en promenad varje dag nu när mamma och Johnny varit här... Ska försöka fortsätta med det även om mamma inte är här... Bara det att det är inge kul å gå ut och gå själv i mörkret... Men det är väl bara å trotsa rädslan för mörkret å ge sej ut...

Ligger på soffan med halsont nu, det skumma är att det inte gör ont när ja hostar, men när jag gäspar... Helt sjukt...
Hoppas det går över snart iallafall... Hade jättesvårt för att sova inatt, varje gång jag la mej på höger sida på halsen/nacken så vaknade jag för det gjorde ont... Någon som kan förklara varför??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0