Lite ehhh trött idag

Hade pub kväll igår, så jag är lite trött idag,hehe...
Jisses vilket drag det var igår... Full rulle hela tiden...
Vi var ju några som slutade klockan ett igår så vi hade bestämt att vi skulle ta lång lunch, så vi duschade och bastade å fixade i ordning oss... Sen gick vi till en Thai restaurang å käkade lunch å tog en öl... Sen gick vi vidare till en liten krog och tog en till öl, å sen var det lagom att gå ner till jobbet igen...
Vi hade julklapps utlottning, dvs alla julklappar som kunder gett till cheferna lottades ut... Sen var det lite andra grejjer som lottades ut oxå.. Jag vann 3 grejjer, man fick två lotter var plus att jag fick en kollegas ena lott... Så det blev en jacka, spolarvätska och sen ett delicard... Skitbra... Och sen fick man kepsar oxå... Och så blev det ju en hel del öl hehe...

Fast jag var hemma ganska tidigt tror jag, har ingen aning om avad klockan var, men vi fick skjuts hem iallafall...
Hade några bra samtal med min ena arbetsledare och sen en person till... Riktigt bra att kunna prata ordentligt även fast man var lite full... Man hinner ju inte prata annars om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0