långpromenad

Idag ska jag å mamma gå en långpromenad, finns en väg mot Nynäs,en gång och cykelväg som vi tänkte testa...
Bilvägen är ju en mil, så vi har Johnny ståendes beredd för att åka å hämta oss hehe...

Martin började fixa med min dator igårkväll, den var lite seg å låste sig hela tiden...
Så när han hade börjat så kom han på att han glömt spara alla mina favoriter... Jippi va kul... Hade massa sidor på mina favoriter... Så nu är det ju bara å försöka hitta dom igen...

Sen imorse så sa han att han nog råkat radera alla mina bilder från min kamera, ännu mera jippi...
Jag hade dom liggandes på c hårddisken... Det ska man ju egentligen inte... Men när han startade upp igår tog jag förgivet att han skulle kolla igenom datorn först å lägga över alla bilder å sånt som skulle sparas...

tji fick jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0