God fortsättning

Så var det nytt år då. Spännande å se vad detta år för med sig.. Hoppas det blir bra iallfall...

Trodde jag skulle ha stora porblem å hålla mej vaken till klockan tolv eftersom jag alltid är så kvällstrött, men med lite vin i kroppen så gick det bra,hehe...

JC och Therese me barn kom över, vi åt god middag...
Sen direkt efter middagen så gick jag,mamma, Johnny och Therese upp till minneslunden och tände ljus. Riktigt skönt å ta en promenad efter maten...

När vi kom hem så satte sej jag, mamma och Therese i köket å lekte lite singing bee,hehe.. Jag och mamma med varsin dator, sen spelade vi upp en låt så skulle man då kunna låt titel och grupp/artist... Låter kanske inte så kul men det var skitkul... Samtidigt drack vi lite vin...
Gubbarna satt i vardagsrummet å snackade skit..hehe...

Sen drog gubbarna igång med guitarr hero, så då kunde vi inte lyssna på musik i köket längre...
Så vi gick in i vardagsrummet och tog över gitarrerna och trummorna...
Grymt kul är det när man kan spela flera samtidigt...
Sen var klockan helt plötsligt elva, så då plockade vi fram ost och kex och grejjer...

Pauline slocknade oxå vid halv elva elva nånting.. Felicia låg på soffan å var skittrött men vägrade sova, fast vi sa att hon fick...

Phillippe å Coralie gick på högvarv, dom vågade inte sitta still för då hade dom nog somnat oxå,hehe...

Vid 12 gick alla ut, förutom jag och Felicia, hon är ju livrädd för smällare... Även fast vi sagt att vi inte hade några så vågade hon inte gå ut, så vi kikade på raketerna på tv i stället...

Det var några få som smällde raketer lite längre ner mot nynäs, så dom andra som gick ut fick se lite iallafall,hehe.., Skönt å bo lantligt...

Sen så åkte JC å Therese hem efter ett tag, å jag och Felicia gick å la oss, låg å läste lite för att varva ner, visste ju att Pauline skulle vakna tidigt, så det var ju bara å gå upp vid halv 8 när hon vaknade...
Inte direkt utvilad,hehe...

Trevligt var det iallafall igår kväll...

Vet inte riktigt vad som sker idag, det återstår å se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0