blir inte som man tänkt sej

Nä som rubriken lyder, det blir inte alltid som man tänkt sej.
Jag hade tänkt sitta vid datan  å ta det lungt efter promenaden imorse... Kanske försöka fixa till bloggen lite med lite roligare bakgrund å header...
Men istället satte jag mej i bilen å åkte till Ica Maxi  å storhandlade...
Jag var inte ensam kan jag ju säga... Även fast jag hade min lilla lapp till inköpslista med mej så vart jag helt förvirrad å sprang fram och tillbaka i gångarna å glämde köpa hälften,typ...
Men men,nu har vi lite mat hemma iallafall...
Har börjat med att göra vecko matsedel nu, är så jäkla trött på att alltid försöka hitta på vad vi ska äta, så nu gör vi som så att vid frukostbordet på söndagar så sitter vi allihopa (barna oxå) och bestämmer vad vi ska äta varje dag till nästkommande söndag...

Ibland vill ungarna ha sånt som fiskbullar, som jag inte ens kan förstå hur man kan äta... Stinker ju kattmat om det, hua... Så då så blir det två rätter den dagen... För jag tycker att barna ska få bestämma lite oxå...
Å nu när jag ska försöka äta enligt GI metoden så går ju makaroner och sånt bort, men det ska inte barna få lida för..
Så dom får sina köttbullar och makaroner iallafall, hehe... Snällt va??

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå fiskbullar som är såå gott!!!! =o)

Bra barn du har! ;o)

2009-01-12 @ 08:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0