11,5 kilometer

Så lång blev promenaden...
Hade min stegräknare på mej så jag kollade på den när vi bestämde oss för att inte orka gå längre,hehe...
Så 11,5 km blev det,sen kom Johnny å hämtade upp oss så fortsatte vi för att se hur långt det var kvar till nynäshamn, för vi gick ju mitt inne i skogen på en liten väg, lite svårt å hålla koll då... Men enligt bilen mätare så var det en och en halv mil kvar till nynäs... Så det var ju tur att vi inte fortsatte gå... Då hade vi nog varit helt döda i benen...Hehe...

Men skönt var det, å fint väder... Kallt och soligt, en skön promenad helt enkelt...

Men nu är jag skittrött, skulle kunna somna sittandes i soffan... Men jag är nog inte helt friskt heller, ont i halsen när ja sväljer, gör lixom ont på ena sidan av halsen och upp vid ena örat... Hmmm inte bra...
Men det blir ju bara en jobb dag imorrn, sen är jag hemma å vabbar me prickiga Felicia...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Men jösses!! det var då ingen dålig prommis ni gjorde måste jag säga. Måste kännas skönt nu efteråt. Blir det fler turer den sträckan??



Själv har jag inte gått längre än runt hörnet på huset för att komma till gubben i garaget....slö som man är haha.

2009-01-04 @ 19:57:19
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0