tisdag idag

Hahaha började skriva rubriken för typ 10 minuter sen, men så fastnade jag i  svampbob på tv, så kan det gå...
Han e ju för underbar...

Vart lite stressigt idag efter jobbet... Slutar egentligen 15,men så kom kvällspersonalen redan vid 14,30, såg säkert ut som ett frågetecken, men så sa dom att vi skulle ha möte... Shit hade ja glömt...
Mötet slutade 16, så ja fick ringa skolan å säga att jag skulle bli lite sen till å hämta Filli...

Rätt bra möte, men ju mer klockan tickade desto mer stressad blev jag... Men men, nu är vi hemma å ungarna har fått ravioli till middag, fåse vad ja hittar på sen..
Martin e hos sin morsa å hjälper henne med någonting, så han blir sen hem...

Idag gick iallafall allt strålande på jobbet, ända tills jag bytte körning å skulle ha vita kapsyler istället för bula, då sket sej allt... Konstigt egentligen, kapsylerna är exakt likadan, bara färgen som skiljer dom åt, men dom vita satte sej på sniskan hela tiden, sånt blir man galen på...

Jaja sånt e livet, allt kan inte alltid funka som det ska, hehe eller typ aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0