lugn slappar dag

Idag blir det nog en lugn dag. Ska åka och hämta upp morsan vid 13 tiden, Johnny ska jobba inatt men eftersom det är så fint väder så ville mamma komma ut hit och bada i poolen idag och imorron.
Så jag ska åka och hämta henne, ska samtidigt åka förbi polisen och fixa ett nytt pass.

Måste bara komma ihåg att ta med mig vigselbeviset då. Eftersom mitt nya namn inte finns någonstans,hehe..
Kolla upp vägverket också,men där stog det att dom automatiskt skulle skicka hem en blankett när skatteverket fått in uppgifterna om namnbytet, så vi får väl se om det dyker upp, annars får jag väl  ringa dit och lyssna.


Tänkte åka och köpa hårfärg oxå, börjar bli för ljushårig nu,hehe...

Sen vet jag inte vad mer som sker idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0