hemsk dag

Äntligen är denna jobbardag över.. Mådde riktigt dålig ett tag på dan, kände mej nästan svimfärdig.. Feber hade jag nog också..
Frös som en galning så jag gick runt med en långärmad på mej medans mina kolleger gick med kortärmad å svettades,hehe..
Nu känns det sådär, ont i skallen.. känns som om huvudet är fullt av bommull,tsss.

Sen blev ju inte dagen värre utav att vi hade problem med tryckluften på jobbet, hela fabriken blev drabbad.. Kunde bara köra lite itaget och sen kolla så att det funkade, ena delen av maskinen kraschade flaskor typ hela tiden, skitjobbigt.. Så jag vart riktigt glad när klockan närmade sig fem och jag fick åka hem..
Bara två dagar kvar nu.. jobbar 7-15 fredag och lördag, sen är jag ledig på söndag.. Och på måndag jobbar jag natt så då blir ju dagen ledig, så då kommer jag passa på och vila riktigt mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0