halvt barnlediga

Idag ska Felicia (äldsta dottern) åka med min pappa till husvagnen, och vara där över helgen. Så vi blir halvt barnlediga. Pauline kommer ju vara hemma med oss..

Hon har verkligen kommit in i en jobbig period just nu, vaknar varje natt med mardrömmar och kommer upp i våran säng, så man kan ju inte direkt säga att man är utvilad, suck..

Gått upp innan 6 varje dag nu, kommer vara helt slut när ja börjar jobba igen, får ju inte direkt en lugn start på jobbet heller...


Har föresten beställt hem lite nya kläder till oss, och böcker... Så nu sitter man och väntar på att avierna ska  komma, böckerna ska jag hämta ut idag, tjohoo..

Har fått en riktig läsmani just nu, läser varje kväll... Men mina böcker tog slut, så då klickade jag hem några nya,hehe


Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-14 @ 09:44:00
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Ronja

hehe, men tur att du har barnen att skylla på iallafall:D jag får skylla på att mitt finger klickar av sig själv:D

2009-08-14 @ 10:17:24
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0