gahhh

Jag sitter här men kroppen verkar liggakvar och sova i sängen.. Så jäkla trött..
Vaknade med ett ryck  av väckarklockan vid 15.. Brukar allltid vakna innan klockan så jag blev förvånad..

Är väl fortfarande nåt skit som ligger i kroppen.. Mår fortfarande inte helt bra.
Klarade iallafall av hela natten på jobbet även om det var riktigt tungt ett tag.. Nu ska det väl gå lite lättare inatt hoppas jag, hehe..


Har iallafall hämtat kidsen, tjafs som vanligt.. Det spelar ingen roll vilken tid jag kommer till dagis och skolan, det är alltid för tidigt,tsss

Men det är ju ett tecken på att dom trivs bra där..


Kommentarer
Postat av: Anonym

bevaka varandra på på bloglovin?

2009-08-28 @ 14:29:01
URL: http://joachiimz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0