Blev inget

Det blev inget pass för mig idag...
Dom godtog inte vigselbeviset som tillräckligt bevis för att jag bytt namn, så nu måste jag vänta in något bevis från skatteverket.
Men det är ju ett tag kvar tills vi ska åka så det är nog lugnt.


Var iallafall i Huddinge centrum idag med Pauline. Vi shoppade lite kläder, både till ungarna och till mig. Fick ju pengar när ja fyllde år av både pappa och farmor, så vad passar inte bättre än att köpa kläder till ungarna,haha...
Blir alltid så, att man handlar upp pengarna på saker till ungarna istället för till sig själv..

Jaja, skitsamma.. Dom blev glada iallafall..


Sen hämtade vi upp morsan och åkte å handlade lite grejjer till middagen, som blev sallad med skinka och fetaost...
Och nu sitter vi alla här och jäser,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0