Tapetserat

Jisses så flitigt man är när man är ledig,hehe...
Gick upp vid 5 ungefär, då tjatade Pauline på att hon ville kika på tv, men ville inte gå upp själv... Så då var det bara å masa sej upp... Började med att koka ägg som ungarna skulle måla,samtidigt så kokade jag potatis eftersom vi ska ha potatissallad ikväll... Sen passade ja på å baka muffins oxå, måste ju testa lite olika recept innan bröllopet... Sen fick jag för mej att det var dags å tvätta soffklädseln, så nu är det gjort å den hänger på tork...

Sen kom mamma in vid 9 -10 tiden... Då satte vi ungarna me Johnny i köket för att måla ägg och jag och mamma började med tapetseringen... Å nu är det klart...
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu,hehe...
Javisst ja,vi hann städa båda ungarnas rum innan mamma kom in oxå...

före


under


efter, fast utan lister


närbild på tapeten

Bubblorna som synd har gått tillbaka, precis så som det var när jag spacklade innan..

Så jäkla nöjd, sen när lister och allt är på plats så blir det skitfint... Hade en idé på att sätta upp en tavellist ovanför tvn, men det skippar vi... Ska bara upp två ljushållare på den här väggen... Sen ska dom 3 andra väggarna målas oxå, och nu när ja ser på den tapetserade väggen så tror jag att det ska bli ljusgråa väggar... KOmmer nog bli skitfint med våra möbler vi har...

Hmmm man kanske skulle åka å köpa färg?!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tjusigt:-)

2009-04-09 @ 16:31:54
Postat av: Carmen

Flitigt jobbat!!

2009-04-09 @ 17:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0