Nu tar jag påsklov

Efter en helvetisk dag på jobbet idag så tar jag påsklov nu... Så jäkla skönt att man fick kort dag idag, annars vet jag inte vad jag hade gjort, var/är så jäkla förbannad på ena chefen...
Det vart en miss någonstans å produkten jag körde var inte godkänd, å då fick ja skiten, som inte har med det att göra... Orkar/får inte gå in på det närmare... Men jäklars va förbannad ja var...

Nu sitter ja me en kaffekopp å är på lite bättre humör... Det är ju påsklov nu... Å nästa vecka så är man ju ledig på måndagen å sen e ja ledig på onsdagen då ja ska till tatueraren....


By the way... Har inte fått en enda kommentar nu på evigheter,men ändå så har ja runt 10-12 besökare varje dag...
Säg hej så ja vet vilka ni är, vettja...

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJ!! =o)

2009-04-09 @ 09:49:10
Postat av: Nicole

Hej:-) Hihi e inne o kollar din blogg nästan varje dag. Har tyvärr varit lite dålig på att kommentera den sista tiden. Bättring bättring

2009-04-09 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0