För mycket

Det blev som vanligt lite för mycket av det goda igår hehe... Men grymt kul hade vi... Dansade så ja har ont i ben och rygg idag hehe...

Kom hem runt halv tolv inatt tror jag det var, då mådde jag inte så bra... Men idag mår ja toppen... Piggare än vanligt, men det brukar ja vara dagen efter...

Så nu har jag rivit ner all tapet på ena väggen i vardagsrummet, och satt väv i skarverna och spacklat... Men vi får se om det funkar, ser ut som om tapet/pappen som sitter på väggen kommer släppa, så om inte bubblorna gått tillbaka ikväll så blir det att riva ner all papp oxå... Men sånt e ju bara kul,hehe...

Så kanske vi kan tapetsera nästa helg, vore kul om det blev klar... Sen är det bara dom andra väggarna som ska målas oxå, men har inte riktigt bestämt färg än... Tänkte att tapeten kanske ska få sitta ett tag så kanske man kan se vilken färg som passar bäst... Men jag tror det ska vara någon ljus färg iallafall...

Ja just det, jag bokade en trubadur till bröllopet igår oxå...
Det är en lirare som har varit å spelat på jobbet några gånger, han var där igår oxå...
Så jag pratade me honom å frågade om han kunde spela då... Å det kunde han, så jäkla bra... Och kul för han e grym...

Ser ut som en riktigt mc knutte å spelar bra musik, allt från gamla svenska klassiker till rock... Så det ska bli kul...

Å dyr var han inte heller, tyckte jag... Det är det värt... runt 1000 spänn för hela kvällen... Så får han ju käka å dricka hur mycket han vill oxå... Bra bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0