working nine to five

Eller ten to six... Haha, fast natt... Vafasen fick ja den låten ifrån... Den bara pluppade upp... Hejja Dolly, eller vem det nu är som sjunger den...

Sitter här på jobbet, det funkar finfint... Lite trött bara, men det räknade jag med efter så lite sömn natten som var...
Riktigt ruskig hosta har Pauline fått nu, hoppas hon kan sova ordentligt bara...
Jag kommer sova hos grannen, dvs i mammas husvagn,hihi...

Så denna vecka kommer jag campa på "Playa Muskösund", inte illa va?

Nä nu ska ja ta lite rast å slänga i mej min macka..,.

Kommentarer
Postat av: EgoElin

Dä ä Dolly =)



Å hunden är en Kelpie..han ä suuupersöt å helt vild =)

2008-09-22 @ 09:50:40
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0