Vill heeeeeeeeeeeeeeem

Nu vill jag hem, kan tom längta till en svinkall husvagn... Är inte det knäppt...
Men nu den femte natten på rak på jobbet så vill jag verkligen hem... Bläckstråle skrivaren bara bråkar, den funkar typ en kvart, sen måste den rengöras vilket tar 15-20 minuter, å jag är helt svart å gul om händerna (gult bläck) å jag måste ha den på... Eftersom den skriver datum å batch nummer...
För er som inte vet va batch nummer är, så är det ett nummer som kan följa oljan ända till den som blanda den ifall den som köper oljan i butik är missnöjd...
Om ni kikar på förpackningar hemma till typ ketchup och tandkräm å allt möjligt så finns ett batch nummer på...
Därför måste batch skrivaren (bläckstråleskrivare modell stor) fungera...
Vi får väl se hur det här ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0