Tandläkar skräck

Okej, nu har jag klarat första steget... Jag har ringt och bokat en tid... Så den 2 oktober klockan 3 ska jag dit... Hua...
Bara jobbigt och ringa dit...
Alltså jag är ju så töntig att jag tycker att det är jobbigt och ringa över huvudtaget, spelar ingen roll vart... Dom enda jag kan ringa utan problem är mamma, pappa, martin och brorsan (inte för att det blir så ofta)... Men ska jag ringa nån annan så drar jag ut på det, jag fattar inge varför... Tycker det är jättemysigt å sitta flera timmar å babbla i telefon...
Och sen då å ringa till nåt man inte tycker om, som tex tandläkaren... Jisses, pulsen steg riktigt mycket...
Men nu är det gjort... Nu kan jag slappna av...

Behöver jag en psykolog??

eller kanske en sån här

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja det hoppas jag med, tycker han var superduktig! :D

2008-09-12 @ 09:49:16
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: tussen

Tjo! Spana in min blogg, NUNUNU!

Ciao

2008-09-12 @ 11:10:33
URL: http://tessuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0