Straffas

Nu straffas det att man sov som en kratta i helgen...
Natten till lördag kunde jag inte somna, somnade väl runt 2 tiden och då började jag drömma massa konstiga saker... Bland annat att en myrslok skrämde slag på oss hemma hos mormor och morfar, men morfar sa att det var lungt, den brukar vara där, bara å ropa HoHo så försvinner den, men det gjorde den inte... Vaknade kallsvettig...
Sen somnade jag om, då var det ett Lo djur som jagade oss hemma på tomten, men det slutade med att den hoppade in i min bil å jag stängde in den, då rev den sönder hela bilen på insidan, hmmmm... Troligt??

Sen började Martin hångla me nån grabb nånstans... helt jäkla sjukt...
Och när man preci sdrömt och vaknar till så verkar ju allt så verkligt... Var riktigt skraj ett tag, sen kom ja på att myrslokar finns ju faktiskt inte i Sverige... om nu inte den på Kolmården rymt upp till oss =)

Det mest verkliga i såfall var Lodjuret hemma hos oss, men det tror jag inte riktigt på heller... Eller??

Annars brukar jag ofta drömma om björnar, å inte snälla söta nallebjörnar, utan elaka björnar som jagar mej överallt...

Vad drömmer ni om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0