skräckinjagande uppvaknande

Jöklars va rädd ja blev när ja vaknade... Flög upp ur sängen... Har ju min mobil på larm vid 15, men brukar alltid vakna innan... Men min chef ringde vid kvart i tre å jag höll på å skita på mej... Han ville bara veta några grejjer om jobbet... Men ja trodde jag hade försovit mej för ja trodde klockan var 16... Snacka om en lättnad när man såg att den bara var 15...
Nog om det..
Fast imorrn blir det mindre sova... Kommer hem å somnar nångång vid 7-7.30... Ska upp vid 10 för jag ska vara hos tatueraren vid 11... Men men, man överlever... Martin hämtar kidsen imorrn så när ja e klar hos tatueraren så kan jag bara åka hem å sova... Hoppas ja..
Tanken e att draken ska bli klar imorrn... Vi får se...

Föresten, va kul det är med lite kommentarer hörrni... Fortsätt så... hihi...

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha okej ;D

2008-09-16 @ 18:21:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0