Riktigt kul

Det var riktigt kul å åka till jobbet på dagtid, det var ju en massa folk där då..
Åkte lite tidigare, så jag minglade runt lite i en halvtimme å snackade me alla jobbar kompisar...
Kul att dom saknat mig...
Samtalet gick jättebra, han hade bara positivt å säga... å han har lämnat in en ansökan om att få anställa mig, han (och jag) hoppas på att det går igenom...
Han var jätteglad över att jag trivs och vill vara kvar, för dom vill inte bli av med mej, det känns toppen...

Dom ska försöka fixa iordning ett skift så att jag får gå ner lite på dagtid oxå... Men nu är det natt som gäller i 4 veckor till..

Vet ni vad, inatt får ja sova. tjohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0