Pauline sjuk

Så blev det med det, mina planer var att lägga mej skapligt å sen ligga å dra mej ganska länge i sängen nu på morronen... Men det sprack...
Pauline var lite hostig å snorig igår, men när hon skule lägga sej blev hon tok snorig, helt igentäppt så hon kunde inte andas... Självklart blev hon rädd å ledsen, då blir det ju inte direkt bättre, så jag satt uppe med henne, hon fick ta ett varmt bad för att det skulle släppa lite... Så vid 22,30 gick vi å la oss, hon snurrade runt som en galning i sängen, men till sist somnade hon... Jag somnade väl kanske runt 1 snåret... Och upp vid 8 imorse då ungarna å martin tjafsade här hemma...
Så Martin ska vara hemma med henne imorrn, jag jobbar ju redan inatt så vi får se hur det går med att sova imorrn... Annars går ja ut å lägger mej i husvagnen... Måste bara ringa mamma sen för å se hur man sätter igång värmen där ute...

Ska ta en promenad snart tänkte jag... Vi traskar nog ner till centrum. behöver handla lite, sen har ja fått ett paket som jag inte vet vad det är för nåt, alltid trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0