mätt å belåten + gamla ögon

Nu har vi precis ätit mat, blev från grillen idag...
Ungarnas gympa har börjat igen, så Martin å ungarna å JC å Philippe åkte dit å jag var hos Therese å fikade å snackade skit, alltid trevligt...
Vi planerar en tripp till IKEA vilken dag som helst.. Ska köpa ett bord och en lampa, sen dyker det säkert ner lite fler grejjer i vagnen,hehe...

Va å kollade ut nya glasögon oxå... 4000 kommer det gå på... Men sånt är livet... Har man gamla ögon så har man, mina ögon är väl i 45-50 års åldern ungefär... Så jag har progressiva glasögon å linser... Dyrt,men man vill ju se någonting...
Någon kanske har lust å ge mej en laseroperation, som en lite present... Mycket välkommet isåfall...
Sen var jag förbi min mormor å morfar oxå, var ett tag sen man träffade dom så det var trevligt å sitta å prata lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0