Hämtat paket

Två stoooora paket, det tråkiga är att det inte var mina,haha... Hämtade ut morsans förtält, ena paketet 17 kilo det andra 9 kilo,hehe... Men dom gick in i min bil iallafall...
Och så shoppade jag lite mat, så det blir hamburgare idag,hemmagjorda...

Tänkte tipsa om en rolig sida oxå... Om man har en stegräknare på sig varje dag som jag så är den rolig... Man kan promenera runt i Sverige... Det finns en karta med alla sveriges kommuner och man prickar i vart man vill gå,så fyller man i sina steg varje dag och så ser man hur långt man kommer...
Jag har kommit ner till Valdermarsvik från Nynäshamn,hihi...
Man får sätta upp mål och så vidare...

Kika in här-> om ni har stegräknare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0