gomorron

Nu e man uppe å alert igen, eller kanske inte... Fattar inte va det är för fel på värmen i husvagnen...
När jag kommer dit på morronen är det svinkallt så dubbla täcken gäller... Sen vaknar jag av att jag håller på flyter iväg, så varmt är det där inne... Jobbigt...

Imorrn är det löning, inte för att ja tror att ja får så jäkla mycket eftersom jag var föräldraledig nån vecka i augusti... Å dom pengarna har man ju redan fått... Jaja skitsamma, har ju undanstoppat så vi klarar oss...

Nä nu ska ja traska iväg till brevlådan å se om vi fått nåt skoj där...

Kommentarer
Postat av: Bea

haha va kul att du tycker de :P ja inom konståkningen så händer det ju alltid nåt, ska försöka skriva ner intrigerna hahah kram

2008-09-24 @ 17:12:12
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0