Färjan + idol

Var det nån som såg serie premiären idag på färjan?
Jag såg det inte, men läste på aftonbladet att många skrivit in å är oroliga att dom är med... Att dom varit otrogna på kryssningar... Alltså puckon... Som någon annan skrev där "som man bäddar får man ligga"...
Dom skyller på att dom inte minns allt dom gjorde på kryssningen och att dom var oroliga... Kanske skulle tänkt på det lite tidigare... hahahaha...
Kanske värt å se den serien...

Jag kikade på idol innan ja åkte till jobbet... Lite svårt just nu att säga vem man tycker är bäst... men idag tyckte jag att den sista tjejjen, Linda tror jag att hon hette, var bäst...
Just nu kommer jag inte ens ihåg hur hon som åkte ut lät... Ingen som direkt stuckit ut ännu tycker jag...
Men det är ju som sagt bara början, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0