Dom va inte klara

Phua, hemma å svettig...
Dom var inte klara med vägen, å eftersom det inte finns nån annan väg ut härifrån... Om man nu inte väljer å köra på en åker som vi gjort förut engång, men då var det vinter å fruset... Valde inte den vägen me bilen,ville inte riskera å låta som hon i nån reklam... Vad är det nu hon gör?? Hon plockar bär eller nåt, å sjunker ner i ett träsk å ropar "Hallå? Hallå? Hallå?" äsch ni hajjar kanske?!


Så jag grabbade tag i vagnen å rusade ner till Ica först å sen till dagis å sen till skolan å sen hem... Svettigt...
Å på vägen ringde min arbetsledare för att kolla att jag var frisk å fråga om jag kunde fortsätta jobba natt... Å om jag kunde jobba nu på söndag å nästa söndag... Mycket jobb nu,men det kompenserar att jag var sjuk nu så det gör inget...
Om man nu inte blir värre vill säga...

Jag hade tänkt försöka komma iväg å simma oxå nångång i veckan.. iallafall en dag i veckan... Måste komma iform inför nästa sommar... Vill ju inte se ut som en flodhäst som gifter sej, eller hur? Så nu måste jag ta tag i det,medans det finns chans att man klarar av det å inte 2 veckor innan lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0