Varför, varför varför

Det skulle ju komma en mäklare hit idag å värdera huset kostnadsfritt... Han skulle komma vid 14 tiden... Så ja ställde min klocka på kvart över ett så ja skulle hinan röjja lite innan...
Vid 10 vaknade jag av min telefon,men hann inte svara... Såg att ja hade två missade samtal från ett mobilnumemr jag inte känner igen...
Jag somnade om, sen ringde det igen, hann inte svara den gången heller, strax efter får jag ett sms, det var mäklaren...
Han babblade in på telefonsvararen att han hade fått förhinder så han kunde inte komma, och att jag skulle ringa upp så att han visste att jag fått meddelandet...
Så det avr ju bara å ringa upp, han babblade på i hundra åttio ungefär, jag hängde med på hälften typ, var ju nyvaken...
men jag förstod att han inte skulle komma iallafall,haha...
så ja ställde om klockan till halv 15, men ja vaknade lite innan...
Nu har ja ont i huvudet... Hmmm...

Men inte ont i ryggen, vågar inte ropa hej än, har ju bara sovit en natt/dag på den nya madrassen så vi får se...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, sicket strul. Ja, det är ju så med tattos...

2008-10-07 @ 17:13:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: GM

Okej vad bra :T Tack min har också varit bra, provet gick bra så jag är jätte nöjd.



Ha det så bra.

2008-10-07 @ 19:20:49
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0