Sovit 3 timmar

Okej jag ska inte klaga, det är självförvållat, men jag är trött.. Har bara sovit 3 timmar sen igår vid 13.30 tiden..
Så jag tänker gnälla iallafall...
Fast som sagt mitt eget fel, var hos tatueraren vid klockan 11 idag, så nu är den klar, min lilla drake... För den här gången iallafall...
Men det finns möjligheter till att göra mer på den, tex lite mer färgsättning än det som gjordes idag...
Men jag har inte bokat in nån mer tid, utan nu tänkte jag låta den få läka ordentligt å sen se hur den ser ut, om ja vill sätta mer färg i den eller inte...
Inte bra å ta för mycket färg på engång, kan lätt bli lite maffigt då...
Men nu är den så fin så... Å riktigt jäkla cool,haha...

Nu tänker ja lägga mej på soffan en liten stund tills ligisterna kommer hem, fast dom är påväg så det blir väl en 5 minuters power vila.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0