Säng bloggen

Funderar på att döpa om min blogg till säng bloggen, haha... Bloggar ju ofta från sängen nu... Ell jobb bloggen kanske?

Äsch..

Det gick ganska bra på jobbet inatt, segt å trött är man ju alltid vid vissa tidpunkter, å sen att man har ett jäkla pucko som truckis gör ju inte saken bättre... Alltså förstår mej inte på honom, det är flera som tycker likadant på jobbet... Man undrar ju va dom tar in för folk, finns en till skum truckis,men han jobabr inte när jag jobbar, han kör motsvarande skift mot va jag gör, tur är väl det...
Så fick ja höra att snubben som truckar åt mig, bara ville jobba när ja jobbar... Nu blir man ju lite rädd,tssss
Eller vad ska ja vara rädd för, han lyfter ju inte sitt arlse r trucken mer än när han går å röker eller hämtar kaffe...

Nä nu ska ja läsa min bok som handlar om en ensamstående mamma som driver en garnaffär, visst låter den kul?! 

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0