Roliga barn

Jahapp då var man uppe igen då... Sov halv bra inatt... Felicia kom in farandes vid tolv inatt, så då gick vi över till hennes säng. Så nu har jag ont i ryggen igen...
Sen kom Pauline in å väckte oss vid 6...
Paulines dagis är ju stängt idag,så jag är ju hemma med henne. Så tyckte jag att Felicia inte behöver börja så himla tidigt på fritids idag, utan hon början när skolan börjar vid 8,10...
Så nu vet jag att det kommer bli ett evigt tjat fram tills vi ska gå. Hmmm...

Sen ska jag och Pauline hem och ta det lite lungt tänkte jag, och lite senare åker vi över till min mormor och morfar...
Men jag måste ju hem skapligt igen, eftersom ja ska hämta Felicia å sen klockan 16 ska jag vara på jobbet, då startar PUB kvällen med pizza å öl... jummi jummi...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haloj tjejen..

Kul å hitta dig här. blogg beroende du med haha

Jag har lösenord på min men vill du läsa får du gärna göra.. bara maila mig så löser vi de... kram kram



lisa[email protected]

2008-10-10 @ 08:31:43
URL: http://lisa.blogg.se/
Postat av: Carmen

Hehe ja jag har nog oxå slitit ut min madrass av samma orsak som du skrev, graviditeter å ungar i sängen. Jag känner skillnaden på våra när jag ligger på Peters sida, den känns lite mer "stabil" men så har den inte behövt ta emot samma "viktökning" heller...haha.

Vi ska byta ut hela sängen men tar en del i taget, madrasserna kostar ju en hel del.



Allt bra annars? Här sitter man med morronkaffet å försöker vakna till...något yrvaken.



Må så gott.

2008-10-11 @ 08:25:01
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0