Kom på en grej

Gick just här på jobbet å lägntade till min säng å tänkte att imorgon ska jag sova,sova, sova...
Sen kom jag på att mäklarfirman som hade hand om huset när vi köpte det ska komma imorgon å kika å värdera huset... Jahapp... Mindre sömn...
Dom ringde i fredags å frågade om dom kunde få komma å göra en gratis värdering av huset, både för våran och deras skull...
Vi gjorde ju en värdering för inte allt för länge sen,men det kan ju vara kul å se om det ökat sen dess...
Så dom kommer vid 14 tiden imorrn/idag...
Men jag tänkte faktiskt som så att jag ska hämta ungarna, sen ska jag gå å lägga mej igen å sova lite till... Behöver verkligen mer sömn än den jag får...
Men det ska bli spännande iallafall å testa min nya madrass när ja kommer hem... Hoppas den är bra så jag slipper ha ont i ryggen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte: att jag ska ångra mig, fel ställe, fel motiv sedan lite smärta också :-D

2008-10-07 @ 06:09:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Carmen

Go morron.

Hoppas den ny madrassen ger dej en skön sömn. Kanske blir som Prinsessan på ärten...hehe

Tjusiga bokstavsödlor du hade gaddade, coola om du frågar mej.



Ha en bra dag å lycka till med värderingen.

2008-10-07 @ 08:32:39
URL: http://famlofstrom.blogg.se/
Postat av: GM

Har du en bra dag annars då? :=)



Ha det så bra.

2008-10-07 @ 12:56:32
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!



Vill du tjäna extrapengar på ett väldigt enkelt och kostnadsfritt sätt? Registrera dig då här:



http://pengargratis.se/?r=1332



och börja samla poäng. Det är väldigt enkelt och helt och håller gratis. ( jag har redan samlat ihop 400 kr ) Du får sedan dina pengar insatta på ditt konto eller om du vill i ett brev på posten. Nu finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en bärbar dator. Du har inget att förlora på detta, du kan endast gå plus!

2008-10-07 @ 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0