home sweet home

En rubrik man använt många gånger, å fler lär det bli...
Full rulle på jobbet... Enligt mina beräkningar så  skulle jag ha en olja å köra på hela dan, men när ja kom imorse så var oljan slut... Skulle blivit 50 pall men blev bara 17, så fel det kan bli...
Så jag fick börja dagen med en omställning, lite träligt...
Men det gick bra, tills jag hade kört runt 5 pall, då började batchen (bläckstråleskrivare) att bråka igen, fick rengöra den flera gånger, segt...
Så jag hann inte med hälften ens av det jag räknat med... Men men, dom hade bytt motorn som pajjat iallafall...

Så himla tråkigt, hade hoppats på att jag skulle få en sms avi idag,men det fick jag inte... Väntar på min nya dator, den här brukar ju oftast vara ockuperad här hemma så vi beslutade att jag skulle få en egen laptop... Tjohooo... Hoppas den kommer imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0