Djur överallt

Shit nu börjar det bli lite läskigt att köra när det är mörk... Just nu iallafall, efter mitt lilla älgsafari i måndags natt...
Tycker jag ser djur springandes överallt,haha...
Fast idag såg jag faktiskt rådjur igen, fast dom kutade inte framför bilen, dom stog brevid vägen, men  iallafall...
Håller stenkoll på allt runt vägen när ja kör...

Allt flyter på bra här på jobbet, så jag satte mej här en stund... Har fortfarande ont i knät, men inte lika ont, så det här knästödet kanske hjälper... Men nu har jag fått ont mitt under vänster fot, i hålfoten eller vad det heter... Har gått för mycket i mina arbetsdojjor, inte direkt anpassat för så mycket gång som det blir per natt... Ska se om man kan få sulor till skorna så det blir lite bekvämare...

Ska snart gå å ta lite rast oxå å dricka min joghurt... Tar rasterna senare å senare på nätterna nu har jag märkt... Ju senare jag tar rasten. desto kortare tid är det kvar att jobba efter rasten,hehe... man måste ju vara lite smart oxå...

Snart är det helg, tjohoo... Shit va man gnäller i veckorna å längtar till helgerna, sen så svischar helgerna förbi så startar man om med gnälladet... Vilket liv vi har egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0